Өтініштер бойынша талдау

Істерді талдау

2018 жылдың 12 айында азаматтардың барлығы 183 өтінім тіркелген (2017 жылдың осындай кезеңінде 226 өтінім тіркелген), оның ішінде 37 өтініш (20,2%), 38 (20,7%) рахмет.

Шағымдардың негізгі пайызы (50%) мамандарды қабылдау уақытын, тізілім жұмысын, әртүрлі оқу түрлеріне дайындық әдісін түсіндіретін науқастарды есепке алады.

37 шағымның (2017 жылы — 44), облыс әкімінің блогында 6 өтініш келіп түсті, олар СППиВК протоколдық конференцияларында қаралды (2017 жылға 6 шағым сияқты)

2018 жылдың 12 айы ішінде қоғамдық денсаулық сақтау басқармасында 4 шағым қаралды, оның ішінде 1-і негізделген, 1-і негізделген, 2 негізсіз.

Осы уақыт ішінде 1 шағым баспа БАҚ тарапынан қабылданды, соған сәйкес сотқа шағым берілді, кейіннен шағым берушінің өкілі кері қайтарып алды.

Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, шағымдардың санының көбеюі, көбінесе азаматтар тікелей ұйым басшысына немесе сенім телефоны арқылы байқалмайды деп қорытынды жасауға болады. Көптеген жанжалдарды «мұнда және қазір» қағидасына сәйкес шешеді.

Құрылым бойынша шағымдар келесіге бөлінеді:

Пациенттерді қабылдауды ұйымдастырудағы кемшіліктері — 20 (54%)
Нашар сапалы медициналық көмек — 12 (32,4%)
Ауруханаға жатқызудан бас тарту — 2 (5,4%)
Этика және деонтологияны бұзу — 3 (8,1%)

2017-2018 жылғы 12 айдын азаматтар өтініштері
Өтініштердің санаттары
2017 жылғы 2018 жылғы барлық өтініштер 226 183
Шағымдар   44    37
                                           Олардың ішінен:

Шағымдар 44 37
ДСБ 14 9
ҚДҚД 2 4
Call Center 4 9
Облыс әкімінің блогы 6 6
ҚР МЗ сайты 2 1
Ватсап  2
Алғыс білдіру 24 38

 

 






[yop_poll id="2"]
  • umc-k umc-k
  • Global Conference On Primary Health Care Global Conference On Primary Health Care Global Conference On Primary Health Care

Нашар көретіндерге арналған нұсқа
Нашар көретіндерге арналған нұсқа